مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-12اقتصادي

کرونا با اهدای خون منتقل نمی شود / بهبودیافتگان کرونا، پلاسما اهدا کنند


مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در خصوص میزان اهدای پلاسما توسط بهبود یافتگان کرونا گفت: تاکنون بیش از 280 هزار نفر از کرونا بهبود یافته اند، - مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در خصوص میزان اهدای پلاسما توسط بهبود یافتگان کرونا گفت: تاکنون بیش از 280 هزار نفر از کرونا بهبود یافته اند، اما فقط 6 هزار بهبود یافته ( معادل 2 درصد) برای اهدا پلاسما مراجعه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان عشقی در خصوص نذر خون در ماه محرم و صفر گفت: عید قربان و غدیر به عنوان اعیاد ایثار پشت سر گذاشته شد و در آستانه ماه های محرم و صفر که نمونه ایثار و ازخود گذشتگی است، هستیم.

سازمان انتقال خون هم تصمیم گرفت تا ایده نذر خون را مطرح کند که با هدف یک تغییر رفتار و نجات جان انسان ها توسط یک زخم موثر زدن بر خود است.

وی با بیان اینکه طرح نذر خون امسال هم ادامه دارد، ولی با شرایط کرونا همراه با امکانات بیشتر و تغییراتی در شعارها و درخواست ها از مردم است، اظهار کرد: درخواست ما از مردم استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی است تا اهداکنندگان برای جلوگیری از تجمع، سر نوبت مراجعه کنند و معطل نشوند و در عین حال فاصله گذاری فیزیکی رعایت شود.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه در ادارات کل 31 استان نوبت دهی اینترنتی وجود دارد، اظهار کرد: به ویژه روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا با اهدای خون منتقل نمی شود / بهبودیافتگان کرونا، پلاسما اهدا کنند

کرونا با اهدای خون منتقل نمی شود / بهبودیافتگان کرونا، پلاسما اهدا کنند