مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-12سياسي

ضرورت راه اندازی انجمن گردشگری پایدار و میراث ماندگار در خراسان جنوبی


نخستین نشست تخصصی سمن های حوزه گردشگری و میراث فرهنگی خراسان جنوبی برگزار و حاضرین با تأکید بر برون سپاری برخی از مأموریت های دستگاه های اجرایی به تشکل ها خواستار پرهیز از سیاسی کاری و توسعه مطالبه گری مبتنی بر حق و قانون شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی جوانان نخستین نشست تخصصی سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با حضور دست اندرکاران این حوزه برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه انجمن گردشگری پایدار و میراث ماندگار استان، اظهار داشت: در حوزه گردشگری حلقه اتصال موفقیت دولت، حکومت و نظام سیاسی می تواند مشارکت هدفدار سمن ها باشد.

ناصر خوش خبر افزود: اگر مردم برنامه های حکومت را تقویت و حمایت کنند مطمئنا شرایط خوبی برای رفاه اجتماعی و افزایش سرمایه های اجتماعی مهیا و تأثیرگذاری بیشتری نیز در اجرای برنامه های فرهنگی و شفاف سازی عملکردی خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود ساختارهای متعدد نظام اداری و اجتماعی در کشور، تأکید کرد: چنانچه از ظرفیت های بالقوه این سمن ها در مقتضیات زمانی به درستی بهره برداری شود حس مسؤولیت و پاسخگویی ارتقاء می یابد و موج سواری بر شائبه ها و انتقادات نادرست پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی انجمن گردشگری پایدار و میراث ماندگار در خراسان جنوبی

ضرورت راه اندازی انجمن گردشگری پایدار و میراث ماندگار در خراسان جنوبی