مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-12اقتصادي

بهره برداری از 36 پروژه میراث فرهنگی فارس هفته دولت


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از افتتاح و بهره برداری از 36 پروژه در حوزه بخش خصوصی و دولتی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از افتتاح و بهره برداری از 36 پروژه در حوزه بخش خصوصی و دولتی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

مصیب امیری سه شنبه 21 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در هفته دولت32 پروژه توسط بخش خصوصی و 4 پروژه نیز در بخش دولتی به بهره برداری خواهد رسید.

او، افتتاح موزه نورآباد، مرکز فرهنگی سعدی، بخشی از محوطه سازی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی و مجتمع خدماتی رفاهی بیشابور را بخشی از این پروژه ها برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس همچنین از افتتاح 16 اقامتگاه بوم گردی در هفته دولت در استان خبر داد و عنوان کرد: پیش از این 141 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان به بهره برداری رسیده که در هفته دولت نیز از 16 اقامتگاه جدید رونمایی خواهد شد.

امیری خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی از حوزه هایی است که نقش مهمی در اشتغال زایی در سطح کشور دارد که بخشی از آن حاصل زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس افزود: عکاسان و خبرنگارانی که در عرصه میراث، اخبار مکان های تاریخی را نشر و ترویج می دهند در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 36 پروژه میراث فرهنگی فارس هفته دولت

بهره برداری از 36 پروژه میراث فرهنگی فارس هفته دولت