مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-12سياسي

حاجی دلیگانی: بهترین دلیل برای رأی ندادن به مدرس خیابانی سوابق اوست


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عدم توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، رصد نکردن هوشمندانه صادرات و واردات و نداشتن روحیه کار جهادی از مهمترین دلایلی است که نباید به آقای خیابانی رای اعتماد داد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عدم توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، رصد نکردن هوشمندانه صادرات و واردات و نداشتن روحیه کار جهادی از مهمترین دلایلی است که نباید به آقای خیابانی رای اعتماد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بیان کرد: آقای خیابانی از نسل قدیم بازرگانی است، ایشان از نسل چرتکه و ماموران تعزیزات در مغازه ها و نسل نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاها است که دیگر این مفاهیم در حوزه رقابت و فناوری اطلاعات قابل درک نیست.

ما با خیابانی ها اختلاف کارشناسی نداریم بلکه مشکل ما قانون شکنی آنها است.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا، 7 سال ایشان فرصت داشتند برای کالاها شناسه رهگیری ایجاد کنند تا قاچاق کالا به صفر رسیده، اشتغال میلیونی ایجاد شده، گران فروشی و احتکار غیر ممکن گردد، 25 میلیارد دلار تقاضا برای ارز کاهش یابد و مالیات بر ارزش افزوده به طور کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی دلیگانی: بهترین دلیل برای رأی ندادن به مدرس خیابانی سوابق اوست

حاجی دلیگانی: بهترین دلیل برای رأی ندادن به مدرس خیابانی سوابق اوست