مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-12سياسي

حضور معاون اول در مجلس/اظهارات موافقان و مخالفان


مجلس شورای اسلامی صبح روز چهارشنبه به ریاست محمد قالیباف بررسی برنامه و صلاحیت حسین مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رای اعتماد را در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار داد.

- مجلس شورای اسلامی صبح روز چهارشنبه به ریاست محمد قالیباف بررسی برنامه و صلاحیت حسین مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رای اعتماد را در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت و برنامه های حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حضور یافت.

مخالفان وزیر پیشنهادی مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیاهای مختلف را ندارد محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح روز چهارشنبه در بخشی از سخنانش به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان این که اقتصاد کشور در دست مافیاهای مختلف صنعت، معدن و کالاهای اساسی است، گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت قابلیت مقابله با مافیاها را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور معاون اول در مجلس/اظهارات موافقان و مخالفان

حضور معاون اول در مجلس/اظهارات موافقان و مخالفان