مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-12سياسي

مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیای اقتصاد را ندارد


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: اقتصاد امروز ما در اختیار مافیای مختلفی است و مدرس خیابانی قابلیت مقابله با آنها را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: وزارت صمت عملکرد بسیار ضعیفی داشته و مدرس خیابانی به عنوان قائم مقام آن وزارتخانه سهم بزرگی در این ناکارآمدی دارد و نمی توان عملکرد یک ساله وی را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه امروز روز عملکردهاست نه رزومه ها گفت: مباحث زیادی درباره انتصابات مدرس خیابانی در دوران سرپرستی در وزارت صمت و پرداخت ارز 4200 تومانی به شرکت های خاص وجود دارد که وی باید در این باره پاسخگو باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چند دهه است که تولیدات کشور توسط واردکنندگان به گروگان گرفته شده و در این شرایط دولت اصرار بسیار زیادی داشت که وزارت بازرگانی و صنعت و معدن را از هم تفکیک کند و به جهت مقاومت مجلس و مخالفت اکثر تولیدکنندگان در نهایت مدرس خیابانی به عنوان قائم مقام وزارت صمت برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شد و وی در حقیقت در این یک سال نقش همان وزیر بازرگانی را ایفا کرد و وجود او باعث شد اختیارات بخش بازرگانی از وزیر صمت گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیای اقتصاد را ندارد

مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیای اقتصاد را ندارد