مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-12اجتماعي

کاشان رکورد گرمای اصفهان را زد


شرایط پایداری هوا در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران وبیدگل نشان می دهد که روند افزایش دما تا پایان هفته تداوم دارد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: شرایط پایداری هوا در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران وبیدگل نشان می دهد که روند افزایش دما تا پایان هفته تداوم دارد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تفسیر نقشه های هواشناسی، شرایط دمایی و ماندگاری هوای نسبتا گرم تا روز جمعه در دشت کاشان پیش بینی شده است که از روز شنبه روند دما، کاهشی خواهد بود.

وی افزود: پدیده غالب در مناطق مختلف دشت کاشان به صورت آسمان صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود که در ساعت های بعدازظهر همراه با افزایش سرعت وزش باد خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: به علت وزش باد در ساعت بعدازظهر، در بیابان های حاشیه شمال و شمال شرقی دشت کاشان به خصوص نوش آباد، انتقال گردوخاک به برخی مناطق دو شهرستان دور از انتظار نیست.

ارغوانی گفت: کاشان با حداکثر دمای 42.

8 در روز سه شنبه گرمترین شهرستان استان اصفهان بود که چهارشنبه نیز با دو درجه افزایش دما گرمترین روز هفته جاری رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: با توجه به شدت گرما و آثار زیانبار آن به شهروندان به ویژه گروه سنی کودکان و سالمندان توصیه می شود با تنظیم برنامه کاری خود، در فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان رکورد گرمای اصفهان را زد

کاشان رکورد گرمای اصفهان را زد