مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-12بين الملل

اشکنازی: تهدید نتانیاهو به برگزاری انتخابات زودهنگام،یعنی تهدید همه اسراییلی ها


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در رابطه با تلاش های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای انحلال دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام در شرایط کنونی هشدار داد.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در رابطه با تلاش های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای انحلال دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام در شرایط کنونی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از گابی اشکنازی، وزیر خارجه اسراییل اعلام کرد: انتظار ما از نتانیاهو این است که اسراییل را در راس اولویت های خود قرار دهد.

اشکنازی افزود که ما دولت ائتلافی را تشکیل دادیم تا مانع از برگزاری انتخاباتی دیگر شویم و بهای سنگینی را هم برای آن پرداختیم و به هیچ وجه به دنبال انتخاباتی دیگر نیستیم و تهدید به برگزاری انتخابات زودهنگام، یعنی تهدید همه اسراییلی ها.

وی تصریح کرد که تصمیم به برگزاری انتخابات جدید در سایه وضعیت کنونی کرونا و بحران اقتصادی، همچون یک اقدام تروریستی و غیرمسئولانه است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مانع چنین چیزی شویم و اگر نتانیاهو به توافق تشکیل دولت ائتلافی پایبند باشد، خبری از انتخابات جدید نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، اختلافات بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم هر لحظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکنازی: تهدید نتانیاهو به برگزاری انتخابات زودهنگام،یعنی تهدید همه اسراییلی ها

اشکنازی: تهدید نتانیاهو به برگزاری انتخابات زودهنگام،یعنی تهدید همه اسراییلی ها