مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-11اجتماعي

جاده «اک- تاکستان» مرمت و ایمن سازی شد


رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: مسیر «اک- تاکستان» با نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده ایمن سازی شد.

- قزوین- رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: مسیر اک- تاکستان با نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده ایمن سازی شد.

امیر علی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات ایمن سازی این مسیر مهم که به علت سرعت بالای خودروهای سواری نیازمند آرام سازی ترافیکی بود با تصویب شورای ترافیک شهرستان تاکستان در مدتی کوتاه انجام شد.

وی اضافه کرد: اجرای خط کشی طولی ممتد و منقطع به طول 24 کیلومتر، تهیه و نصب فونداسیون، پایه روشنایی و چراغ های چشمک زن، تهیه و نصب 150 عدد استوانه ایمنی جهت جداسازی لاین رفت و برگشت در محدوده پل موجود، تهیه و نصب 2 ردیف سرعتگاه، تهیه و نصب 320 عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی و اجرای شیار لرزاننده به طول 14 کیلومتر شیار طولی و چهار نقطه شیار عرضی از جمله اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی این راه بوده است.

به گفته علی پور برای اصلاح و ایمن سازی این مسیر در مجموع 220 میلیون تومان از محل اعتبارات ایمن سازی این اداره کل هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده «اک- تاکستان» مرمت و ایمن سازی شد

جاده «اک- تاکستان» مرمت و ایمن سازی شد