مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-11سياسي

ظرفیت مردمی جهاددانشگاهی در تحقق اهداف جامعه راهگشا است


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: جهاددانشگاهی از ظرفیت مردمی برخوردار است و این پتانسیل در تحقق اهداف جامعه راهگشا خواهد بود.

- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی: ظرفیت مردمی جهاددانشگاهی در تحقق اهداف جامعه راهگشا است ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: جهاددانشگاهی از ظرفیت مردمی برخوردار است و این پتانسیل در تحقق اهداف جامعه راهگشا خواهد بود.

محمد تقی آریان، با حضور در جهاددانشگاهی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد و روز خبرنگار، با بیان اینکه مردم مهم ترین سرمایه اجتماعی هستند، افزود: استفاده از نهادهایی که دارای ظرفیت مردمی هستند، مشارکت اجتماعی را افزایش می دهد و این مسئله در حل بسیاری از مشکلات مؤثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: جهاددانشگاهی نیز دارای ظرفیت مردمی است که حاکمیت به خوبی می تواند برای پیشبرد اهداف خود از این ظرفیت استفاده کند و با اعتقاد به ظرفیت این نهاد، همواره همراه آن هستیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: زمانی می توان کاری را در حوزه اجتماعی به نتیجه رساند که بدنه مردم و جامعه در پیشبرد آن کمک کنند و به ویژه در حوزه های اجتماعی، ارتباط مردم با تشکل های مردم نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مردمی جهاددانشگاهی در تحقق اهداف جامعه راهگشا است

ظرفیت مردمی جهاددانشگاهی در تحقق اهداف جامعه راهگشا است