مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-11ورزشي

فساد فوتبال رشت را گرفته/ مدیران نالایق از سقوط سپیدرود خوشحالند


پیشکسوت و ملی پوش سابق فوتبال گیلان با انتقاد شدید از مسئولان فوتبال این استان گفت: همان گروهی که در گذشته به داماش لطمه زد، امروز سپیدرود را به لیگ دسته دوم برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه فساد سراسر فوتبال را گرفته و در فوتبال ریشه دوانده است و این فساد در فوتبال رشت بیشتر به چشم می خورد.

پیشکسوت فوتبال گیلان بیان داشت: برای فوتبال گیلان و به خصوص رشت واقعا متاسفم که اسیر دست افرادی شده که هدفشان منفعت شخصی ولو به قیمت قربانی شدن فوتبال رشت است.

همان مدیران نالایق و بی سوادی که در گذشته بلای جان داماش شدند، امروز سپیدرود محبوب و پر هوادار را از بین بردند و آن را به لیگ دو فرستادند.

وی اضافه کرد: البته آقایان از این بابت نه تنها ناراحت نیستند، بلکه احتمالا خوشحال هم هستند چرا که در لیگ دو دستشان برای کارهایی که می توانند در جهت منفعت طلبی بکنند بازتر است چون لیگ دو کمتر رصد می شود.

داداش زاده گفت: نمی دانم اما حتی شنیدم از یکسری فوتبالیستها در رشت پول گرفته شده و حتی اسم بعضی از آنها را در لیست هم نیاورده اند.

امیدوارم کمیته اخلاق به فوتبال گیلان و به خصوص رشت ورود کند و موفق شود ریشه فساد در فوتبال این استان فوتبال خیز را بخشکاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد فوتبال رشت را گرفته/ مدیران نالایق از سقوط سپیدرود خوشحالند

فساد فوتبال رشت را گرفته/ مدیران نالایق از سقوط سپیدرود خوشحالند