مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-11اقتصادي

522میلیارد ریال جریمه برای صنوف متخلف در ری


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: در طول یک ماه گذشته تعداد 204 پرونده تخلف در واحد های تولیدی، صنفی و انبارها به ارزش تقریبی 522 میلیارد ریال در شهرستان ری تشکیل شده است.

- موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: طی یک ماه اخیر بیش از یک هزار واحد صنفی مختلف مورد بازرسی قرار گرفته که بر همین اساس تخلفات برخی واحدهای صنفی شناسایی و پرونده رسیدگی برای آن ها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا حدود 204پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده که ارزش ریالی آن در حدود 522میلیارد و 575میلیون ریال است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه گفت: بازرسی از واحد های زیر مجموعه توسط 51 تیم انجام گرفته که گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور صورت حساب، حراج غیر قانونی، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و خسارت وارده با شاکی از موارد تخلف این واحدها بود.

  احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف حقوق شهروندان از مهم ترین اهداف اجرای طرح بازرسی و نظارت است، سه گشت مشترک شامل اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران و اتحادیه نانوایان به بازرسی از واحدهای صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

522میلیارد ریال جریمه برای صنوف متخلف در ری

522میلیارد ریال جریمه برای صنوف متخلف در ری