مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-11اقتصادي

دولت در انتصاب هیئت مدیره شستا دخالت نکند/ مجلس نظارت می کند


دولت در انتصاب هیئت مدیره شستا و زیرمجموعه های آن دخالت زیادی می کند که مجلس نظارت خواهد کرد تا دخالت دولت در این امور کاهش یابد.

- رییس فراکسیون کارگری مجلس گفت: دولت در انتصاب هیئت مدیره شستا و زیرمجموعه های آن دخالت زیادی می کند که مجلس نظارت خواهد کرد تا دخالت دولت در این امور کاهش یابد.

علی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تأکید بر اینکه فراکسیون کارگری مجلس به دنبال بهبود وضعیت معیشتی کارگران است،گفت: تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده که براساس آن قرار بر این است که بیش از 200 هزار مسکن برای کارگران کل کشور در نظر گرفته شود و ما پیگیر اجرای این تفاهم نامه هستیم تا مشکل کارگران در زمینه مسکن، حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه افزایش حق مسکن کارگران هم پیگیری می شود، تصریح کرد: دولت تاکنون این موضوع را عملیاتی نکرده است و ما به صورت جدی پیگیر هستیم تا حق مسکن کارگران به 300 هزار تومان افزایش یابد.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امنیت شغلی کارگران یکی دیگر از اولویت هایی است که در این فراکسیون پیگیری می شود، گفت: کارگران قراردادی که در دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی فعالیت می کنند، معمولا امنیت شغلی ندارند و تلاش می کنیم دولت در جهت امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در انتصاب هیئت مدیره شستا دخالت نکند/ مجلس نظارت می کند

دولت در انتصاب هیئت مدیره شستا دخالت نکند/ مجلس نظارت می کند