مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 19:202020-08-11فناوري

گوشی های اندرویدی به شبکه شناسایی زلزله تبدیل می شوند


گوگل سرگرم طراحی قابلیت تشخیص زلزله در گوشیهای هوشمند اندرویدی در سراسر جهان است که می تواند به کاربران ثانیه های قبل از زمین لرزه هشدار دهد.

- گوگل سرگرم طراحی قابلیت تشخیص زلزله در گوشیهای هوشمند اندرویدی در سراسر جهان است که می تواند به کاربران ثانیه های قبل از زمین لرزه هشدار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشورهایی مانند ژاپن، مکزیک و ایالت کالیفرنیای آمریکا از حسگرهای زمینی برای هشدار استفاده می کنند تا شمار مصدومان را کاهش داده و به مردم فرصت دهند پیش از شروع زلزله، از کانون زمین لرزه دور شوند.

اگر رویکرد گوگل برای تشخیص و شناسایی زلزله معلوم شود که موثر است، افراد بیشتری می توانند هشدار زلزله را دریافت کنند از جمله مردم اندونزی و کشورهای در حال توسعه دیگری که حسگرهای سنتی اندکی دارند.

کارشناسان لرزه شناسی که به گوگل مشاوره دادند، اظهار کرده اند که تبدیل تلفنهای هوشمند به لرزه نگارهای کوچک به منزله پیشرفت بزرگی خواهد بود اگرچه با توجه به این که این قابلیت همچنان در دست بهبود است و به الگوریتمهای یک شرکت خصوصی برای ایمنی عمومی تکیه دارد، هشدارهای نادرست غیرقابل اجتناب هستند.

بیش از 2.

5 میلیارد دستگاه شامل برخی از تبلتها مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی های اندرویدی به شبکه شناسایی زلزله تبدیل می شوند

گوشی های اندرویدی به شبکه شناسایی زلزله تبدیل می شوند