مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:102020-08-11سياسي

افتتاح 2 تصفیه خانه در خوزستان/ ساخت 5 تصفیه خانه در استان


کارهای پنج تصفیه خانه در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر امام و ماهشهر با پیشرفت 90درصدی انجام شد که امید است تا پایان امسال شاهد افتتاح دو تصفیه خانه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه نشست با انجمن سمن ها و تشکل های زیست محیطی استان، به مبحث انتقال آب و با در نظر داشتن اهمیت منافع استان و کشور اشاره کرد و گفت: عملکرد ما باید به نوعی باشد که منافع و برکات ملی نسبت به منافع منطقه ای در اولویت بالاتری قرار گیرد.

وی افزود: همیشه مبنا کیفیت آب در پایین دست است و باید دقت کرد اگر در هر پروژه و برنامه شرایط پایین ترین نقطه آبریز به نحوی غیرقابل زندگی باشد، آن طرح از رد خواهد بود و غیرقابل اجراست.

شریعتی در رابطه با شرایط تصفیه خانه ها نیز گفت: کارهای تصفیه خانه شرق انجام شده است و با اجرای برنامه ای میان مدت کلکتورهای آن نیز متصل می شوند.

وی افزود: در حال حاضر این تصفیه خانه با ظرفیت 100 هزار مترمکعب میزان ورودی، فاضلاب 20 هزار مترمکعب را تجربه می کند و با اجرایی شدن این طرح ورودی این تصفیه خانه به 80 هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش پیدا می کند و به امید خدا با اعتباری که در سال 1399 برای توسعه و تسریع در روند تکمیل سازی این تصفیه خانه در نظر گرفته شده و انجام چند طرح دیگر می توان از تمام ظرفیت این تصفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 تصفیه خانه در خوزستان/ ساخت 5 تصفیه خانه در استان

افتتاح 2 تصفیه خانه در خوزستان/ ساخت 5 تصفیه خانه در استان