مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:052020-08-11اقتصادي

ساماندهی شهرک های صنعتی ایلام در دستور کار قرار گیرد


ساماندهی شهرک های صنعتی فعلی استان ایلام باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در دیدار با هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به این مهم که در حوزه شهرک ها جای کار بسیار است، خواستار تحرک بیشتر در این مجموعه شد و گفت: برای ایجاد رونق در شهرک ها لازم است پیگیری شود که تسهیلات روستایی در شهرک های صنعتی نیز قابل پرداخت باشد.

وی در خصوص تعیین تکلیف واحدهای راکد در شهرک ها افزود: لازم است لیست واحدهای واگذار شده که راکد هستند و صنایع در آنها فعال نشده اند احصا شده و نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که صنایع کوچک در ایجاد اشتغالزایی حائز اهمیت هستند و با توسعه این مجموعه ها موافق هستیم، خواستار ساماندهی شهرک های شد و گفت: البته باید شهرک های موجود تعیین تکلیف شوند و واحدهای راکد، زمین های واگذار شده بدون استفاده و سوله های بدون استفاده یا واحدهای تملک شده ضمن احصا بازپس گرفته شوند.

وی در ادامه به ایجاد دو شهرک تخصصی صنایع پایین دستی در استان اشاره گرد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته خوشبختانه موفق شدیم موافقتنامه ایجاد پارک ملی پروپیلن با مشارکت هلدینگ ایرانیان و بخش خصوصی و ایجاد یک شهرک تخصصی صنایع پایین دستی با مشارکت دولت را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی شهرک های صنعتی ایلام در دستور کار قرار گیرد

ساماندهی شهرک های صنعتی ایلام در دستور کار قرار گیرد