مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:252020-08-11اقتصادي

عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه ـ سنگان به زودی آغاز می شود


مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران گفت: عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه ـ سنگان طی روزهای آتی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران، سلمان روحانی فر اظهار کرد: با پیگیری های مکرر غریب پور، رییس هیأت عامل ایمیدرو و استاندار خراسان رضوی، نمایندگان محترم شهرستان های خواف و تربت حیدریه، پس از وقفه یکساله ناشی از تشریفات قانونی، موافقت نامه تأمین اعتبار احداث قطعات 1 و 10 محور تربت حیدریه ـ سنگان از سوی شرکت تأمین و توسعه زیرساخت های شرق ایران با مشارکت سهامداران صنایع معدنی سنگان، به پیمانکار ابلاغ شد.

   مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت های شرق ایران افزود: این محور به طول 143 کیلومتر است که در 10 قطعه طراحی شده است، قطعه سوم اجرا و تکمیل شده و قطعات 1 (به طول 16 کیلومتر) و 10 (به طول 12 کیلومتر) به ترتیب 48 و 40 ماهه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور احداث می شود.

وی با بیان اینکه با اجرای باند دوم رفت و برگشت، محور تربت حیدریه ـ سنگان 4 بانده می شود، گفت: با بهره برداری از این طرح، علاوه بر افزایش ظرفیت حمل بار جاده ای در منطقه معدنی شرق کشور، سوانح جاده ای به عنوان یکی از مطالبات مردم و مسؤولان منطقه، تا حد قابل توجهی کاهش می ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه ـ سنگان به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه ـ سنگان به زودی آغاز می شود