مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:152020-08-11سياسي

خبرنگاران از اسطوره سازی و تعریف و تمجیدها پرهیز کنند


رییس شورای اسلامی شهر کاشمر اصلاح جامعه را در گرو ایجاد شفافیت در تمامی حوزه ها دانست و گفت: خبرنگاران باید از اسطوره سازی و تعریف و تمجیدها پرهیز کنند و جامعه را در مسیر توسعه همراهی و کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشمر، احمد غزنوی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی، اظهار کرد: از خبرنگاران انتظار داریم که کمک کنند در وضعیت سخت معیشتی که امروز جامعه با آن مواجه است، زمینه را برای افزایش همبستگی در جامعه بیشتر کنند.

رییس شورای اسلامی شهر کاشمر تنها را اصلاح جامعه را شفافیت در تمامی حوزه ها دانست و ابراز کرد: انتقاد درست و سازنده همراه با ارائه پیشنهاد و راهکار می تواند به حل معضلات و مشکلات شهر کمک شایانی کند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید از اسطوره سازی و تعریف و تمجیدها پرهیز کنند، افزود: خبرنگاران اگر به سمت مسئله سازی و ارائه راه حل با بهره گیری از نظرات کارشناسی حرکت کنند، قطعا بسیاری از مشکلات مرتفع و حل می شود.

غزنوی با اشاره به اینکه در راستای کمک به توسعه، عمران و آبادانی شهر می توان از نظرات نخبگان، صاحب نظران و کارشناسان مشورت گرفت، یادآور شد: قطعا انتقال این نظرات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران از اسطوره سازی و تعریف و تمجیدها پرهیز کنند

خبرنگاران از اسطوره سازی و تعریف و تمجیدها پرهیز کنند