مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 16:252020-08-11سياسي

شهادت با تاریخ تشیع پیوند دارد/شهید حججی نماد شهدای مدافع حرم است


دکتر سید عباس صالحی، در هفتمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، با بیان اینکه شهادت با تاریخ تشیع پیوند خورده است، به جایگاه شهدای مدافع حرم اشاره کرد و شهید محسن حججی را نماد این شهدا خواند.

- دکتر سید عباس صالحی، در هفتمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، با بیان اینکه شهادت با تاریخ تشیع پیوند خورده است، به جایگاه شهدای مدافع حرم اشاره کرد و شهید محسن حججی را نماد این شهدا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، هفتمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، به عطر دیدار با خانواده شهید مدافع محسن حججی آغشته شد؛ این دیدار در محل یادمان شهدای شهرستان نجف آباد و با برقراری ارتباط زنده تصویری با دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، محمدرضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران برگزار شد.

سید عباس صالحی در این ارتباط زنده تصویری با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس طی سخنانی گفت: در طول انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و در ادامه راه اگرچه نقطه به نقطه در ایران اسلامی، یاد شهدا پا برجاست اما اصفهان انگشتری این کالبد و نجف آباد نگین این انگشتر است، در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت با تاریخ تشیع پیوند دارد/شهید حججی نماد شهدای مدافع حرم است

شهادت با تاریخ تشیع پیوند دارد/شهید حججی نماد شهدای مدافع حرم است