مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-11سياسي

گزارش رییس سازمان دارو درباره واکسن کرونا به کمیسیون بهداشت مجلس


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نمایندگان مجلس سوالاتی درخصوص داروهای موثر بر درمان کرونا و واکسن این بیماری مطرح کردند و رییس سازمان غذا و دارو نیز به آن ها پاسخ داد.

- زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره نشست امروز (سه شنبه 21 مردادماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: پس از مأموریتی که رییس مجلس به کمیسیون های آموزش و بهداشت مجلس محول کرد جلسات مهمی پیرامون برگزاری آزمون ها به ویژه آزمون سراسری برگزار و مقرر شد این آزمون ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

اما با توجه به تاکید کمیسیون و وزارت بهداشت بر حفظ سلامتی داوطبان، پروتکل های بسیار سخت گیرانه تنطیم شد که رعایت کامل آن توسط سازمان سنجش و وزارت علوم در این مدت باقی مانده مقدور نبود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پروتکل های سختگیرانه ای مد نظر نمایندگان مجلس و بخصوص کمیسیون بهداشت بود و رعایت آن برای وزارت علوم و سازمان سنجش در این مدت باقی مانده مقدور نبود و کنکور به زمانی موکول شد که سازمان سنجش بتواند از لحاظ فضا و  امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل های توافق شده در نشست های پیشین را رعایت و فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رییس سازمان دارو درباره واکسن کرونا به کمیسیون بهداشت مجلس

گزارش رییس سازمان دارو درباره واکسن کرونا به کمیسیون بهداشت مجلس