مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-11سياسي

تشکیل کارگروه نخبگان و فعالان فرهنگی اجتماعی/ گوگرد دبیرخانه شورا نمناک است


دومین جلسه تبادل نظر تشکل ها و نخبگان فرهنگی و اجتماعی با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی برگزار شد و در این جلسه مصوب شد تا کارگروه جدیدی با عنوان کارگروه نخبگان و فعالان فرهنگی اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معاون مطالبه گری اتاق تبلیغ خراسان رضوی ظهر امروز در دومین جلسه همفکری و تبادل نظر تشکل ها و نخبگان فرهنگی و اجتماعی با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس وظیفه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی ما می توانیم گام بعدی را بلند کنیم، به این ترتیب دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کار دبیری، مدیریت اتحاد و ایجاد همفکری کارگروه ها با نخبگان را به عهده بگیرد.

حجت الاسلام احمد منصوری گیلانی ادامه داد: بر اساس سیاست های کلی اولویت گذاری شود که مهمترین مشکل فرهنگی مشهد چیست، چند اولویت مشخص شود و اولویت ها را در حوزه تخصصی خود لیست و تقسیم کار کنند.

وی افزود: نکته سوم پیگیری امور و گزارش به افکار عمومی است که بر این اساس کارگروه نخبگانی تصویب و اولویت ها در این کارگروه بحث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه نخبگان و فعالان فرهنگی اجتماعی/ گوگرد دبیرخانه شورا نمناک است

تشکیل کارگروه نخبگان و فعالان فرهنگی اجتماعی/ گوگرد دبیرخانه شورا نمناک است