مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:352020-08-11اقتصادي

10 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 10 میلیارد و 89 میلیون تومان زکات در سطح استان جمع آوری شد، گفت: 600میلیون تومان از این میزان زکات واجب در چهار ماهه اول سال 99 بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد بعد از ظهر سه شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد ضمن بیان اینکه زکات جمع آوری شده استان در چهار ماهه اول سال جاری 10 میلیارد و 89 میلیون تومان بوده است، بیان کرد: زکات جمع آوری شده در هر منطقه صرف نیازمندان و طرح های عمومی همان منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم استان از لحاظ زکات خوشبختانه تعهد خوبی دارند، بیان کرد: 600 میلیون تومان از میزان زکات جمع آوری شده سال جاری در بخش زکات واجب شامل محصولات کشاورزی و دامداری و… بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 334 عامل افتخاری و مُبلغ زکات با کمیته امداد همکاری می کنند، گفت: از این تعداد 249 عامل افتخاری زکات و مبلغ در مناطق روستایی و 85 عامل مناطق شهری استان سمنان ترویج فرهنگ زکات در سطح استان می پردازند همچنین فعالیت این مبلغان یکی از عوامل رشد میزان این فریضه ارزشمند اسلامی است.

مسعودیان راد بیان کرد: امور تبلیغاتی شامل رسانه ها، مبلغان دینی، روحانیان، ائمه جماعات و جمعه و… در ترویج فرهنگ زکات در سطح شهرها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شد

10 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شد