مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-11سياسي

خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید و ساخت تریلر تانک بر


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تعدادی از تریلرهای تانک بر ساخت مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن این نیرو گفت: در حوزه ساخت و تولید تانک بر و خودروهای فوق سنگین به خودکفایی رسیده ایم.

- جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تعدادی از تریلرهای تانک بر ساخت مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن این نیرو گفت: در حوزه ساخت و تولید تانک بر و خودروهای فوق سنگین به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تعدادی از تانک برهای فوق سنگین صنایع شهید زرهرن در جمع متخصصین توانمند این صنعت گفت: امروز با همت شما جوانان مومن و متخصص توانسته ایم در تولید و ساخت تانک برهای فوق سنگین به خودکفایی رسیده و دست وابستگی را قطع کنیم.

وی ادامه داد: ساخت و تولید پروژه تانک برهای فوق سنگین توسط صنایع شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش موجب شد تا انحصار تولید این محصول شکسته شود، اینکه امروز ما در این نیرو می توانیم آنچه را که در چرخه دفاعی ما مورد نیاز است بسازیم و تولید کنیم افتخار بزرگ و ارزشمندی است.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه کار شما متخصصین به عنوان کار جهادی محسوب می شود گفت: ما در شرایط تحریم به سر می بریم که این تحریم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید و ساخت تریلر تانک بر

خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید و ساخت تریلر تانک بر