مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-11اقتصادي

افزایش 100 درصدی کمک های مردمی در خراسان شمالی طی دهه ولایت


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک سه میلیارد و 400 میلیون تومانی مردم نیکوکار استان در عید سعید قربان به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان خراسان شمالی در عید سعید قربان امسال بیش از سه میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت نقدی و گوشت گرم به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک داشتند، اظهار کرد: این کمک های نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است.

وی رقم کمک های سال قبل را یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این کمک ها با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در بین جامعه تحت حمایت و بر اساس نیت اهداکنندگان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال حجاج و نیکوکاران بیش از 700 رأس گوسفند، 10 رأس گاو و 4 نفر شتر جهت کمک به نیازمندان اهدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: اهدای قربانی و نذورات برای کمک به نیازمندان تنها منحصر به عید قربان نیست و کمیته امداد در طول سال آماده دریافت نذورات، ذبح و توزیع بر اساس موازین شرع مقدس و نیت خیران و نیکوکاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی کمک های مردمی در خراسان شمالی طی دهه ولایت

افزایش 100 درصدی کمک های مردمی در خراسان شمالی طی دهه ولایت