مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-11سياسي

سرمایه گذاری 120 هزار میلیارد ریالی برای احیای دریاچه ارومیه


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ازسرمایه گذاری بیش از 120 هزار میلیارد ریالی برای احیای دریاچه ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی مصطفوی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در آذربایجان غربی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی موظف هستند تا با شیوه های مختلف از جمله توجه به فضای مجازی و تولیدات رسانه ای نسبت به اطلاع رسانی دستاوردهای دولت اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه احیای دریاچه ارومیه به عنوان یکی از شاخص ترین دستاوردهای دولت مطرح است، اضافه کرد: سرمایه گذاری بیش از 120 هزار میلیارد ریالی برای احیای دریاچه ارومیه در شرایطی که دولت با فشار تحریم ها و کمبود منابع مالی مواجه است، دستاوردی درخشان و ماندگار در تاریخ به شمار می رود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: قدردانی از کارمندان نمونه  از جمله برنامه های پیشنهادی است و مدیران دستگاه های اجرایی در هفته دولت از کارمندانی که فعالیت های خوبی داشته اند، تجلیل کنند.

مصطفوی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها برای تقارن هفته دولت و ماه محرم باید شئونات این ایام را بیش از پیش رعایت کنند.

مصطفوی بر ضرورت تشکیل چهار کمیته عمرانی، اقتصادی، فرهنگی تبلیغی و هماهنگی امور شهرستان ها به منظور انسجام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 120 هزار میلیارد ریالی برای احیای دریاچه ارومیه

سرمایه گذاری 120 هزار میلیارد ریالی برای احیای دریاچه ارومیه