مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-11اجتماعي

اینترنت ضعیف مشکل دانش آموزان روستایی در سال تحصیلی جدید


مدیر آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه در بستر و پهنای باند اینترنت در شهرستان مشکل داریم، گفت: روستاها و مدارسی که اینترنت ضعیف دارند شناسایی و به مخابرات اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی طاهریان امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: 39 پروژه در آموزش و پرورش شهرستان در حال ساخت و تکمیل است که تعدادی از آنها از 10 سال قبل شروع شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر از اهدای حدود 26 هزار متر زمین توسط یک خیر به آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: این اهدای زمین در راستای ساخت پروژه های آموزش و پرورش هزینه می شود.

وی افزود: هم زمان با هفته دولت برای اولین بار در استان مرکز اسناد آموزش وپرورش با اعتبار 200 میلیون تومان در کاشمر افتتاح و به بهره برداری می رسد، همچنین هم زمان با این مرکز موزه علوم با اعتبار 150 میلیون تومان توسط خیرین و منابع داخلی افتتاح می شود.

طاهریان با بیان اینکه افتتاح رصدخانه دانش آموزی در اردوگاه دانش آموزی سید مرتضی از دیگر پروژه های آموزش و پرورش است، از ایجاد پارک مشاهیر با همکاری خیرین در اردوگاه دانش آموزی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه فقط در مدارس استعدادهای درخشان، فرزانگان، شاهد و نمونه دولتی شهریه گرفته می شود، افزود: به طور کلی شهریه مربوط به مدارس غیردولتی است و اگر کمکی به مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت ضعیف مشکل دانش آموزان روستایی در سال تحصیلی جدید

اینترنت ضعیف مشکل دانش آموزان روستایی در سال تحصیلی جدید