مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-11سياسي

«بانوی قرن» رونمایی شد


مراسم رونمایی کتاب «بانوی قرن» هم زمان با صدمین سال ولادت مادر شهیدان حسن، عباس و امیر اسماعیل زاده در مشهد مقدس برگزار شد.

- مراسم رونمایی کتاب بانوی قرن هم زمان با صدمین سال ولادت مادر شهیدان حسن، عباس و امیر اسماعیل زاده در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مراسم رونمایی از کتاب بانوی قرن که شامل خاطرات خدیجه طلعت مادر شهیدان حسن، عباس و امیر اسماعیل زاده است، هم زمان با یکصدمین سالروز تولد او، با حضور سردار یوسفعلی زاده - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی -، محمدعلی چمی گو - مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی -، سعیده زراعتکار - نویسنده کتاب - و جمعی از اهالی قلم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرکز توان بخشی ایثار مشهد مقدس برگزار شد.

سردار یوسفعلی زاده در این مراسم ضمن اشاره به فرازهایی از کتاب بانوی قرن و تلاش و اهتمام برای افزایش بیش از پیش چنین آثاری، گفت: این خانواده و امثال مادر شهیدان اسماعیل زاده گنج های پنهان دفاع مقدس در جامعه هستند و هرچه از آن ها بگوییم کم است، از همین رو جا دارد از خانواده ای مثل شهیدان اسماعیل زاده فیلم، سریال و کتاب های مستند تهیه و تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بانوی قرن» رونمایی شد

«بانوی قرن» رونمایی شد