مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-11پزشكي

احتمال قرمز شدن وضعیت ابتلا به کرونا در کرمانشاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: چنان چه مردم پروتکل ها را رعایت نکنند، وضعیت استان کرمانشاه از لحاظ ابتلای مردم به ویروس کرونا قرمز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمودرضا مرادی در جمع مدیران رسانه های استان کرمانشاه با اشاره به اینکه معنای فاصله گذاری هوشمند این است که تمام امور همچون گذشته اما با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی انجام شود اظهار کرد: هر بار که نسبت به وضعیت هشدار داده می شود مردم بیشتر رعایت می کنند اما هر زمان که وضعیت بهتر می شود رعایت کمتر می شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع شیوع بیماری های تنفسی در فصل زمستان بیشتر است گفت: از طرفی در فصل سرما مردم بیشتر در زیر سقف قرار می گیرند بنابراین در پاییز و زمستان چنانچه رعایت نشود وضعیت قرمز می شود هر چند نقشه راه به طور دقیق تعریف شده است.

مرادی با اشاره به هزینه های بیمه شدگان عنوان کرد: در ابتدا تصمیم بر این بود که درمان تمام مبتلایان کرونا رایگان باشد اما چند بار تغییراتی در این تصمیم ایجاد شد و اکنون تقریباً 90 درصد هزینه های کرونا توسط بیمه ها پرداخت می شود و چنانچه کسی توان پرداخت مابقی را نداشته باشد با استفاده از امتیازات مددکاری تا درصد بالایی بخشوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال قرمز شدن وضعیت ابتلا به کرونا در کرمانشاه

احتمال قرمز شدن وضعیت ابتلا به کرونا در کرمانشاه