مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-11سياسي

آزادی 113 زندانی در خراسان شمالی


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خراسان شمالی از آزادی 113 زندانی دراستان طی دهه امامت و ولایت خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خراسان شمالی از آزادی 113 زندانی دراستان طی دهه امامت و ولایت خبرداد.

مجتبی محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و با پیگیری های انجام گرفته از سوی زندانهای استان در تعامل با مراجع قضایی در نهایت با برخورداری 113 زندانی از تسهیلات قضایی موجبات آزادی آنان از زندان فراهم شد.

وی با اشاره به هدف سازمان زندانها مبنی بر اصلاح و تربیت زندانیان وفراهم سازی زمینه حضور آنان در اجتماع، کمک به آزادی زندانیان واجدالشرایط را در راستای حمایت از خانواده آنان ضروری دانست و تلاش در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اولویت مهم سازمان زندان ها برشمرد.

وی ادامه داد: میزان ماندگاری زندانیان استان در زندان کوتاه بوده به طوری که آمار قابل توجه ای زندانی داریم که کمتر از 15 روز در زندان به سر برده اند و در این راستا اقامتگاه موقتی برای این زندانیان آماده بهره برداری است تا از ایجاد سوء پیشینه برای آنان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه به ازای هر 100 هزار نفر 205 نفر در زندان های استان محبوس هستند، گفت: طبق آمار به ازای هر 100 هزار نفر نیز 365 نفر وارد زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 113 زندانی در خراسان شمالی

آزادی 113 زندانی در خراسان شمالی