مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-11اقتصادي

ماجرای اجاره نامه های صوری برای خانه های خالی چه بود؟


اگر متوجه شویم که مشاوران املاک برای یک واحد مسکونی خالی اجاره نامه صوری نوشته اند دفتر فرد خاطی را پلمب و پروانه اش را باطل می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، مصطفی قلی خسروی اظهار کرد: قانون مالیات بر خانه های خالی که از سوی مجلس مصوب شده لازم الاجرا است و ما نیز به نوبه خود منافذ فرار از قانون را می بندیم.

وی افزود: بر این اساس به تمامی مشاوران املاک بخشنامه کرده ایم که چنانچه محرز شود مشاوری اقدام به انعقاد اجاره نامه صوری برای واحدهای خالی کرده است، دفتر مذکور پلمب و پروانه صاحب املاک باطل می شود.

خسروی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دریافت کد رهگیری برای کلیه قراردادهای اجاره الزامی است و از طرفین معامله می خواهیم این موضوع را حتماً از دفاتر املاک مطالبه کنند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: موجران و مستاجرانی که می خواهند از وام کمک ودیعه اجاره مسکن یا دیگر تسهیلات دولتی استفاده کنند حتماً باید دریافت کد رهگیری را جدی بگیرند.

خسروی همچنین درباره وضعیت بازار مسکن گفت: پس از آن که دستگاه قضایی ممنوعیت درج قیمت مسکن در سایت های اینترنتی را اعلام کرد شاهد آرامش نسبی در بازار هستیم و معاملات رونق گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اجاره نامه های صوری برای خانه های خالی چه بود؟

ماجرای اجاره نامه های صوری برای خانه های خالی چه بود؟