مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-11اقتصادي

انجام همکاری های لازم برای تامین ماسک به منظور اجرای نذر سلامت در خراسان شمالی


مسئول کمیته اقتصادی ستاد بحران کرونای خراسان شمالی از انجام همکاری های لازم برای تامین ماسک به منظور اجرای نذر سلامت در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول کمیته اقتصادی ستاد بحران کرونای خراسان شمالی از انجام همکاری های لازم برای تامین ماسک به منظور اجرای نذر سلامت در این استان خبر داد.

محمد رضا موفق در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر تولید ماسک در استان تقریبا متناسب با نیاز استان است، گفت: به طور قطع موافق اجرای نذر سلامت و توزیع ماسک در میان نیازمندان هستیم و در همین راستا همکاری های لازم نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: فقط در این راستا باید نشستی با سازمان تبلیغات اسلامی و هیات های مذهبی برگزار شود و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

موفق با بیان اینکه قیمت ماسک تولیدی در این استان نسبت به تولیدات سایر استان 100 تا 200 تومان ارزانتر است، ادامه داد: به همین دلیل با این ماسک در ابتدا نیاز بیمارستان ها، بانک ها، ادارات، مکان های پرتجمع که نیاز ضروری به ماسک دارند مرتفع می شود و نیاز خیران نیز تا جاییکه امکان دارد، تامین خواهد شد.

وی اظهارکرد: روزانه 40 تا 50 هزار عدد ماسک در استان تولید می شود و از سوی دیگران مقداری که خیران نیز نذر ماسک دارند در مقدار بالایی است می توان مابقی نیاز آن ها را از سایر استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام همکاری های لازم برای تامین ماسک به منظور اجرای نذر سلامت در خراسان شمالی

انجام همکاری های لازم برای تامین ماسک به منظور اجرای نذر سلامت در خراسان شمالی