مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-11اقتصادي

70 میلیارد تومان خسارت در آتش سوزی سوله صنعتی رباط کریم


بامداد امروز شرکت تولید قطعات پلاستیکی خودرو در شهرک صنعتی نصیرشهر رباط کریم دچار آتش سوزی شد و 70 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت.

- حمید رزاقی سرپرست آتش نشانی رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ساعت حدود 3 بامداد امروز آتش سوزی گسترده ای در شهرک صنعتی نصیرشهر از توابع شهرستان رباط کریم رخ داد و یکی از سوله های شرکت تولیدی قطعات پلاستیکی خودرو به طور کامل طعمه حریق شد.

وی افزود: میزان آتش سوزی زیاد بود و وقتی نیروهای آتش نشانی رسیدند کل سوله درگیر بود و به علت بالا بودن حجم حریق و حرارت بالا، سقف به صورت نیمه خوابیده بود و به مرور سقف سوله افتاد.

سرپرست آتش نشانی رباط کریم بیان کرد: مأموران ایستگاه های آتش نشانی از نصیرشهر، رباط کریم، گلستان، اسلامشهر، شمس آباد و حسن آباد فشافویه با حضور در محل حادثه از چندین جهت به اطفاء حریق پرداختند و پس از چند ساعت تلاش توانستند آتش را مهار کنند و حدود ساعت 9 صبح عملیات پایان یافت.

رزاقی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت گفت: به دلیل مواد پلی استر و حجم بالای دود، سه تن از مأموران عملیات آتش نشانی دچار مشکل تنفسی شدند که پس از اکسیژن رسانی از طریق عوامل اورژانس که در محل حاضر بودند، بهبود یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیارد تومان خسارت در آتش سوزی سوله صنعتی رباط کریم

70 میلیارد تومان خسارت در آتش سوزی سوله صنعتی رباط کریم