مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-11اجتماعي

برنامه های دفتر دوره اول متوسطه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در سال جدید


مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: از تمامی معلمان در رشته های مختلف درخواست کرده ایم که اگر محتوای الکترونیکی و یا فیلم آموزشی تهیه کرده اند، - برای ما ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرضیه مسگرزاده، در مصاحبه با دیو گفت وگو، با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات در این دفتر بحث اجرای تحقق عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان است، گفت: مسائلی مانند بافت فرهنگی و یا مشکلات اقتصادی از جمله موانع تحقق عدالت آموزشی در ایران است و ما باید اقداماتی را انجام دهیم تا تمامی دانش آموزان بتوانند از خدمات و سرویس های آموزش و پرورش استفاده کنند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش با بیان اینکه در راستای ارتقا کیفیت آموزش دانش آموزان، برنامه ها و طراحی های ویژه ای صورت گرفته است، ادامه داد: برای فعالیت در دوره اول متوسطه ما سه گروه را مخاطب اصلی خود قرار داده ایم ، گروه اول دانش آموزان، گروه دوم معلمان و گروه سوم مدیران مدارس است، البته گروه اولیا و خانواده ها نیز در کنار این سه گروه قرار می گیرند و پشتوانه قوی ما در راستای تحقق اهداف آموزشی هستند.

مسگرزاده با بیان اینکه ما آماده هستیم که در این حوزه ها یک برنامه ریزی اساسی داشته باشیم، ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در تلاش هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دفتر دوره اول متوسطه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در سال جدید

برنامه های دفتر دوره اول متوسطه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در سال جدید