مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-11فرهنگي

ویژه برنامه «خیمه سلیمانی» در ایام محرم روی آنتن شبکه افلاک می رود


مدیرکل حوزه هنری لرستان از تولید ویژه برنامه تلویزیونی با عنوان «خیمه سلیمانی» توسط این مجموعه خبر داد و گفت: این برنامه در شب های ماه محرم امسال روی آنتن شبکه افلاک می رود.

- خرم آباد- مدیرکل حوزه هنری لرستان از تولید ویژه برنامه تلویزیونی با عنوان خیمه سلیمانی توسط این مجموعه خبر داد و گفت: این برنامه در شب های ماه محرم امسال روی آنتن شبکه افلاک می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کرم اللهی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام عزاداری سالار شهیدان، در کنار سایر فعالیت های فرهنگی مذهبی در این حوزه، تولید و پخش ویژه برنامه مناسبتی در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی ها در زمینه نحوه تولید و محتوای برنامه توسط کارشناسان در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه خیمه سلیمانی برنامه ای است که برای 10 شب ماه محرم طراحی شده و شامل آیتم های مختلفی متناسب با حال و هوای ایام عزاداری در مدت زمان 60 دقیقه است که از شبکه افلاک لرستان پخش خواهد شد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان تصریح کرد: عزاداری و مداحی توسط هیأت های مذهبی استان در فضای باز و رعایت مسائل بهداشتی، معرفی هیأت ها و تاریخچه تأسیس، معرفی مداحان شهید، شعرخوانی، نشست های علمی پژوهشی با موضوع فلسفه قیام عاشورا و شهادت امام حسین (ع) با حضور اساتید و کارشناسان از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «خیمه سلیمانی» در ایام محرم روی آنتن شبکه افلاک می رود

ویژه برنامه «خیمه سلیمانی» در ایام محرم روی آنتن شبکه افلاک می رود