مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-11سياسي

هیات های مذهبی بازوان پرتوان سازمان تبلیغات اسلامی هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان هیات های مذهبی را بازوان پرتوان این سازمان در راستای برگزاری مراسم های دینی و مذهبی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در ستاد استانی برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر که در سالن کوثر مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا امسال برنامه های مختلف از جمله حج، مساجد، نماز جماعات، برنامه های مذهبی تعطیل شد تا کسی تصور نکند مکتب ما منشأ بی توجهی به سلامت مردم است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ بدخواهانی تلاش کردند که نام امام حسین (ع) از بین برود، افزود: در شرایطی که گرفتار ویروس کرونا هستیم شاید نتوانیم تجمعات عزاداری برگزار کنیم اما تلاش برای این است که نهضت امام حسین را زنده نگه داریم و بهانه به دست بدخواهان ندهیم.

وی اعلام کرد: هیأت های مذهبی، مداحان و علما باید با رعایت اصول و ضوابط و مقررات لازم برنامه های ایام محرم را برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا برخی برنامه های هیأت های مذهبی که سال های گذشته در ایام محرم برگزار می شد، امسال نباید برگزار شود، عنوان کرد: بر اساس ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی و به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، دسته روی عزاداری، طشت گذاری، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های مذهبی بازوان پرتوان سازمان تبلیغات اسلامی هستند

هیات های مذهبی بازوان پرتوان سازمان تبلیغات اسلامی هستند