مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-11پزشكي

ابتلای 26 نفر به کرونا در جشن تولد 31 نفره در مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برگزاری جشن تولد، عروسی و مجلس ترحیم سبب گسترش بیماری می شود به طوری که در یک جشن تولد 31 نفره 26 نفر به ویروس مبتلا شدند اگر یکسال جشن تولدی گرفته نشود چه اتفاقی می افتد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برگزاری جشن تولد، عروسی و مجلس ترحیم سبب گسترش بیماری می شود به طوری که در یک جشن تولد 31 نفره 26 نفر به ویروس مبتلا شدند اگر یکسال جشن تولدی گرفته نشود چه اتفاقی می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی با اشاره به شهادت 12 نفر از کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران استان، گفت: پزشکان، پرستاران و همه اعضای کادر درمان و بهداشت سرمایه ملی هستند و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی از آن ها محافظت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی را باید تغییر دهیم، افزود: برگزاری جشن تولد، عروسی و مجلس ترحیم سبب گسترش بیماری می شود به طوری که در یک جشن تولد 31 نفره 26 نفر به ویروس مبتلا شدند اگر یکسال جشن تولدی گرفته نشود چه اتفاقی می افتد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: افراد باید به این مسئله توجه کنند که بخاطر سوگ یک نفر نباید به سوگ 10ها نفر بعد از مراسم بنشینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 26 نفر به کرونا در جشن تولد 31 نفره در مازندران

ابتلای 26 نفر به کرونا در جشن تولد 31 نفره در مازندران