مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-11سياسي

تبعات سنگین اصلاح نشدن طرح دولت برای پیش فروش نفت چه بود؟


اگر طرح پیشنهادی دولت برای پیش فروش نفت در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی بدون اصلاحات خاصی به تصویب می رسید، هم دولت بعدی با بحران بدهی مواجه می شد و هم امکان فروش اوراق بدهی ریالی در بازار از بین می رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهارات سه قوه در کنار هم بودیم و بحث می کردیم؛ بحث ها مشابه هم بود و ان شاءالله در هفته آینده دوشنبه که ادامه آن را تصمیم گرفتیم؛ امیدوارم آن جلسه به نتیجه برسد و اگر به نتیجه برسد و مقام معظم رهبری موافقت کنند و اعلام کنیم، یک گشایشی از لحاظ اقتصادی در کشور به وجود خواهد آمد و بی تردید دست دولت مقداری باز می شود، ان شاءالله امیدوارم آن طرح را کامل تر و دقیق تر کنیم .

ساعاتی پس از انتشار اظهارات رییس جمهور در رسانه ها، گمانه زنی ها درباره طرح پیشنهادی دولت برای گشایش اقتصادی آغاز شد و به سرعت مشخص شد که منظور روحانی، طرح پیش فروش نفت است.

*جزییات پیشنهاد دولت برای پیش فروش نفت هرچند دولت براساس رویه مرسوم خود درباره پیشنهادهایش که در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح می کند، حاضر نشد جزییات پیشنهادش برای پیش فروش نفت یا همان انتشار اوراق سلف موازی نفتی را منتشر کند، اما رسانه های نزدیک به دولت مانند روزنامه دنیای اقتصاد ، بخش زیادی از جزییات این پیشنهاد را منتشر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات سنگین اصلاح نشدن طرح دولت برای پیش فروش نفت چه بود؟

تبعات سنگین اصلاح نشدن طرح دولت برای پیش فروش نفت چه بود؟