مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-11اجتماعي

محمد محسنی فر «باران» تنها بچه شامپانزه ایران


«باران» تنها بچه شامپانزه ایران که متعلق به باغ وحش ارم است، در بدو تولد نارسش توسط دامپزشک سابق ارم، دکتر ایمان معماریان تنها دامپزشک حیات وحش کشور نجات یافت.

- باران تنها بچه شامپانزه ایران که متعلق به باغ وحش ارم است، در بدو تولد نارسش توسط دامپزشک سابق ارم، دکتر ایمان معماریان تنها دامپزشک حیات وحش کشور نجات یافت.

باران تا امروز که بیش از 3 سال و 2 ماه گذشته، با مجوزهای قانونی همراه سرپرست خود در داخل و خارج از ارم به سر برده و تحت مراقبت 24 ساعته قرار داشته است.

طی 5 روز گذشته و با اصرار محیط زیست، باران ملزم به حضور در قفس های باغ وحش ارم بود که باتوجه به لزوم همراهی سرپرست، دکتر معماریان هم مجبور بود برای مراقبت از این بچه شامپانزه همراه با او به قفس برود.

به دنبال تشکیل کمپین 3هزار نفری مخاطبان فارس و پیگیری های مکرر خبرنگار فارس، نامه موافقت محیط زیست با خروج باران از ارم صادر شد و این شامپانزه 3 ساله به همراه دکتر معماریان از باغ وحش خارج شد.

لازم به ذکر است که این خروج، موقتی بوده و معماریان باید پس از پایان مهلت مقرر، باران را به باغ وحش بازگرداند.

این در حالی است که جمعی از فعالان محیط زیست معتقد هستند که باغ وحش ارم، با وجود امکانات فراوان، مکان مناسبی برای نگهداری این بچه شامپانزه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد محسنی فر «باران» تنها بچه شامپانزه ایران

محمد محسنی فر «باران» تنها بچه شامپانزه ایران