مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-11دانش

ارتقا رتبه مجله سیستم های فازی دانشگاه سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: رتبه مجله سیستم های فازی این دانشگاه به برترین مجله در بین نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارتقا یافت.

- غلامرضا رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بر اساس آخرین رتبه بندی journal citation reports (JCR) مربوط به پایگاه Web of Science، مجله ایرانی سیستم های فازی دانشگاه سیستان و بلوچستان (Iranian Journal of Fuzzy Systems) با افزایش قابل توجه میزان ارجاعات به آن، به ضریب تاثیر 276/2 ارتقا یافته است.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این مجله همچنین در چارک اول (Q1) مجلات هم زمینه خود قرار دارد افزود: از بین کل 2500 مجله ی علمی ایرانی، تنها 176 نشریه در پایگاه ISI نمایه می شود که در حدود 7/5% درصد از کل این مجلات است.

وی ادامه داد: از میان این تعداد نشریه ی ISI ایرانی، تنها 42 مجله در لیست JCR سال 2020 مربوط به ارجاعات سال 2019 وجود دارد که در بین آنها مجله سیستم های فازی دانشگاه سیستان و بلوچستان در رده اول جدول از لحاظ ضریب تأثیر، در بین مجلات وزارت علوم قرار گرفته است.

رضایی بیان کرد: این موفقیت بزرگ را به جامعه ی علمی کشور، مسئولین تلاشگر این مجله و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه تبریک عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا رتبه مجله سیستم های فازی دانشگاه سیستان و بلوچستان

ارتقا رتبه مجله سیستم های فازی دانشگاه سیستان و بلوچستان