مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-11سياسي

چرا کشورها به آموزش وپرورش اهمیت زیادی می دهند؟


دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش با تأکید بر اینکه مدرسه هویت آموزش وپرورش است، بیان کرد: پایه های اجتماعی شدن، مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری در جامعه در مدرسه شکل می گیرد و هیچ کاری به اندازه آموزش وپرورش تأثیرگذار، - دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش با تأکید بر اینکه مدرسه هویت آموزش وپرورش است، بیان کرد: پایه های اجتماعی شدن، مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری در جامعه در مدرسه شکل می گیرد و هیچ کاری به اندازه آموزش وپرورش تأثیرگذار، عمیق، ماندگار و از نظر اقتصادی به صرفه تر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی در وبینار نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش در استان ها که در سالن جلسات دبیرخانه شورای عالی برگزار شد، اظهار کرد: شورای عالی مرکز اصلی هدایت نظام تعلیم و تربیت به سمت اهداف متعالی آموزش وپرورش است.

وی با طرح این سؤال که چرا در کشورهای مختلف به آموزش وپرورش اهمیت زیادی داده می شود؟ گفت: بنیادین ترین و به صرفه ترین راه برای ارتقا و نهادینه سازی شاخص های ملی توسعه و پیشرفت جامعه، در آموزش وپرورش است.

دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش ادامه داد: برای وضع خوب یک جامعه شاخص های مختلفی در نظر می گیرند، همین شاخص های عادی مانند وقتی که از خانه بیرون می رویم متکدی نبینیم، بیکاری کمتر شده باشد، گرانی نباشد، آدم های خوش رفتار، مودب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کشورها به آموزش وپرورش اهمیت زیادی می دهند؟

چرا کشورها به آموزش وپرورش اهمیت زیادی می دهند؟