مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-11دانش

امکان آموزش حضوری برای ترم آینده وجود ندارد


معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه امکان آموزش حضوری برای ترم آینده وجود ندارد، گفت: در سال تحصیلی آینده، محوریت با آموزش الکترونیکی است که ترکیبی  از مجازی و حضوری یا به طور کلی مجازی است و امکان آموزش حضوری وجود ندارد.

- معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه امکان آموزش حضوری برای ترم آینده وجود ندارد، گفت: در سال تحصیلی آینده، محوریت با آموزش الکترونیکی است که ترکیبی  از مجازی و حضوری یا به طور کلی مجازی است و امکان آموزش حضوری وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی خاکی صدیق در همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید 19 که امروز به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه ما در آموزش عالی نیاز به بازنگری قوانین آموزشی، انعطاف پذیری در قوانین آموزشی و استفاده از شیوه های نوین در آموزش هستیم، گفت: کرونا می تواند تبدیل به فرصت شود و دانشگاه ها دانشجویان بین المللی بیشتری را جذب کنند، در واقع نظام آموزشی پیش از بحران کرونا و ورود به آموزش مجازی بسیار غیرقابل انعطاف و به شدت سنتی بود و تمایل به تغییر نیز یا دیده نمی شد یا بسیار کند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق سوالی که یونسکو از تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از سراسر دنیا کرد مبنی بر این که آیا کرونا دانشگاه شما را تحت تأث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان آموزش حضوری برای ترم آینده وجود ندارد

امکان آموزش حضوری برای ترم آینده وجود ندارد