مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-11اقتصادي

ابلاغ 147 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی آذربایجان غربی


سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری147 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی استان ابلاغ شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری147 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی استان ابلاغ شده است.

محمد رضا آمیان در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال جاری 147 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی استان ابلاغ شده که اولویت تخصیص این اعتبارات با طرح های باقی مانده سال قبل و طرح های اولویت دار جدید است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای اشتغال روستایی و عشایری آذربایجان غربی 420 میلیارد تومان پرداخت شد، تصریح کرد: سال گذشته استان جز استان های برتر در حوزه پرداخت اعتبارات اشتغال زایی روستایی بود.

آمیان با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی کمترین انحرافات را در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی در کشور دارد، خاطر نشان کرد: انحرافات در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در کل کشور وجود دارد و مختص استان ما نیست بنابراین برای جلوگیری از انحرافات در پرداخت تسهیلات و اجرایی کردن طرح های اشتغال زایی نظارت ها به صورت کمیته ای و مداوم صورت می گیرد و با متخلفان برخورد و تسهیلات عودت گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 147 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی آذربایجان غربی

ابلاغ 147 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی آذربایجان غربی