مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-11اقتصادي

32 تفاهم نامه در امور مرتبط با معادن منعقد شد


مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ضمن اعلام اینکه تاکنون اقدامات کلینیکی برای 1020 معدن انجام شده گفت که 32 تفاهم نامه در فعالیت های مرتبط با حوزه معدن نیز منعقد شده است.

- مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ضمن اعلام اینکه تاکنون اقدامات کلینیکی برای 1020 معدن انجام شده گفت که 32 تفاهم نامه در فعالیت های مرتبط با حوزه معدن نیز منعقد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیه الله جعفری با اشاره به این 2130 معدن مورد بررسی قرار گرفت، گفت: 4494 معدن غیرفعال شناسایی و برای 21 استان برنامه پایش انجام شده و 154 بلوک معدنی معرفی شده است.

این در حالی است که احیا و توسعه 1020 معدن و احداث 25 واحد فرآوری در دستور کار و در برنامه ها و اهداف سال 1399 قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، با بیان اینکه 32 تفاهم نامه در فعالیت های مرتبط با حوزه معدن منعقد شده است، گفت: این تفاهم نامه ها شامل 16 تفاهم نامه سرمایه گذاری، هشت تفاهم نامه پژوهشی و آموزشی، شش تفاهم نامه تامین مالی و دو تفاهم نامه مرتبط با توسعه استارت آپ ها می شوند.

وی از برگزاری دو همایش در سطح ملی و شرکت در جشنواره و نمایشگاه های تخصصی به عنوان دیگر اقدامات در راستای اهداف اینترنت نام برده و خاطرنشان کرد: یک لایه تحت عنوان معادن کوچک مقیاس در سامانه WebGIS شرکت تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 تفاهم نامه در امور مرتبط با معادن منعقد شد

32 تفاهم نامه در امور مرتبط با معادن منعقد شد