مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-11دانش

آغاز ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی زنجان


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در 10 رشته طی نیم سال اول سال تحصیلی 1400 - 1399 بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در 10 رشته طی نیم سال اول سال تحصیلی 1400 - 1399 بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

آزاده لیلاپرست در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان زنجان، اظهار کرد: این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و در رشته های حقوق، مددکاری، گرافیک، معماری، تکنولوژی آموزشی، تربیت مربی پیش دبستانی، مترجمی، روابط عمومی و طراحی لباس، بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

وی با بیان اینکه رشته طراحی لباس جزو رشته های جدید دانشگاه علمی کاربردی در نیم سال اول سال تحصیلی 1400 - 1399 است، افزود: علاقه مندان به ادامه تحصیل می توانند بدون کنکور در رشته های مذکور و از طریق مراجعه حضوری به آدرس اراضی، میدان شورا، مجتمع جهاددانشگاهی و یا با شماره 33035400 تماس حاصل کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

این مسئول با بیان اینکه کلاس ها و امتحانات مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان، خارج از وقت اداری و مطابق با آخرین پروتکل های بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی زنجان

آغاز ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی زنجان