مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-11پزشكي

بیماری کرونا در استان زنجان کاهش تدریجی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان،با بیان اینکه بیماری کرونا در استان کاهش تدریجی دارد، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری، سرپایی و فوتی های کرونا در استان روند کاهشی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پر ویز قزلباش شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه کرونا هنوز ادامه دارد، گفت: کرونا تمام نشده و باید همه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان کاهش تدریجی دارد، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری، سرپایی و فوتی های کرونا در استان روند کاهشی به خود گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون در استان زنجان هشت هزار و 900 نفر از خدمات لازم بهداشتی استفاده کردند.

قزلباش با بیان اینکه بستری های ما در مراکز درمانی استان از 360 نفر، امروز به 43 نفر رسیده است، تاکید کرد: روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان زنجان به صورت قطره چکانی است و باید روند کاهشی این بیماری حفظ شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، افزود: در حال حاضر 39 بیمار کرونایی بد حال در ای سی یو استان بستری هستند.

قزلباش با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام مراکز عمومی و دولتی و خصوصی باید تثبیت و تقویت شود، تصریح کرد: برای از بین بردن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری کرونا در استان زنجان کاهش تدریجی دارد

بیماری کرونا در استان زنجان کاهش تدریجی دارد