مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-11بين الملل

فراخوان حماس برای خیزش مردمی در دفاع از مسجد الاقصی


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) عموم ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس و کرانه باختری را به خیزش مردمی برای دفاع از مسجد مبارک الاقصی و گسترش دامنه مقاومت و مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی فراخواند.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) عموم ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس و کرانه باختری را به خیزش مردمی برای دفاع از مسجد مبارک الاقصی و گسترش دامنه مقاومت و مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی فراخواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبداللطیف قانوع، سخنگوی حماس تاکید کرد که تجاوزات وحشیانه و مکرر دشمن صهیونیستی علیه قدس، تعرضات روزانه به مسجد الاقصی و ساخت هزاران واحد مسکونی برای صهیونیست ها خطری حقیقی برای مسجد الاقصی و تمامی ساکنان قدس است.

قانوع اشاره کرد که هدف از تعرضات روزانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی تلاش برای تحمیل واقعیت های جدید در این مکان مقدس است.

وی عنوان کرد که تجاوزات مکرر علیه مسجد الاقصی در کنار طرح های شهرک سازی و تخلیه روستاهای فلسطینی در شرق قدس، همگی در راستای اجرای پروژه قدس بزرگ انجام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی حماس خاطر نشان کرد که این تجاوزات دشمن صهیونیستی در چارچوب یک طرح هدفمند برای کوچاندن فلسطینیان از سرزمین و خانه و کاشانه خود با هدف تغییر آثار و نشانه های قدس و یهودی سازی آن و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حماس برای خیزش مردمی در دفاع از مسجد الاقصی

فراخوان حماس برای خیزش مردمی در دفاع از مسجد الاقصی