مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-11دانش

مرکز صیانت از خانواده در شهرستان ابرکوه راه اندازی می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد با اشاره به فعالیت سه مرکز صیانت از خانواده در استان یزد گفت: چهارمین مرکز صیانت از خانواده استان در شهرستان ابرکوه راه اندازی می شود.

- محمدحسین رحیمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته در سطح کشور در بحث خانواده اظهار داشت: به موجب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، رصد و آموزش های قبل از ازدواج به سازمان ورزش و جوانان، در مرحله عقد و تحت عنوان آموزش های حین ازدواج به دانشگاه علوم پزشکی محول شده است.

وی افزود: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری به عنوان متولی در فرآیند دعاوی خانواده، بحث آموزش های حین طلاق را بر عهده دارد که حسب قانون دعاوی را جهت صلح و سازش به مشاوره ارجاع می دهد اما متأسفانه متولیان نسبت به آموزش های پس از طلاق به ویژه نسبت به فرزندان طلاق غفلت کرده اند که آسیب های بسیاری را به همراه دارد.

رحیمی زاده با اشاره به فعالیت اولین مرکز صیانت از خانواده استان در شهرستان میبد گفت: عملکرد موفق این مرکز باعث شد تا در شهرستان های اردکان و بهاباد نیز مرکز صیانت از خانواده راه اندازی شود.

وی اظهار داشت: طرح مرکز صیانت از خانواده از معدود طرح هایی است که از پایین به بالا اجرا شده به این معنی که ابتدا در شهرستان ها اجرا و سپس در مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز صیانت از خانواده در شهرستان ابرکوه راه اندازی می شود

مرکز صیانت از خانواده در شهرستان ابرکوه راه اندازی می شود