مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-11سياسي

تاکید وحیدی بر متمرکز عمل کردن دستگاه ها و مردم در امر کمک مومنانه در ماه محرم


نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به شرایط متفاوت ماه محرم امسال تاکید کرد که امسال در ماه محرم توزیع بسته های غذایی در مناطق محروم و تولید ماسک و گان برای مراکز درمانی و بیمارستان ها از جمله اقدامات مورد نظر خواهد بود.

- نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به شرایط متفاوت ماه محرم امسال تاکید کرد که امسال در ماه محرم توزیع بسته های غذایی در مناطق محروم و تولید ماسک و گان برای مراکز درمانی و بیمارستان ها از جمله اقدامات مورد نظر خواهد بود.

محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه با توجه به فرارسیدن ماه محرم و درگیری کشور با کرونا چقدر لازم است برای عزاداری ماه محرم اطعام دهی و ادای نذرها در قالب کمک مومنانه و کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گیرد؟ اظهار داشت: قطعا امسال توجه ویژه ای به این امر خواهد بود، اکنون بسیاری از حسینیه ها، تکایا و مساجد فعالیت های خود را آغاز کردند تا کمک های محرم امسال به صورت اطعام دهی در قالب توزیع بسته های مواد غذایی خشک و یا در برخی موارد غذای آماده برای مناطق محروم و حاشیه ای در دستور کار باشد.

وی افزود: امیدواریم این رویکرد نسبت به گذشته تقویت شود، البته در مسئله مواسات و امر خیر بخش های مختلف و حوزه های دیگری نیز مورد توجه است، برای مثال یکی از آن ها در امر نذر سلامت توجه به تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وحیدی بر متمرکز عمل کردن دستگاه ها و مردم در امر کمک مومنانه در ماه محرم

تاکید وحیدی بر متمرکز عمل کردن دستگاه ها و مردم در امر کمک مومنانه در ماه محرم