مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-10فرهنگي

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری در 20 استان کشور تشکیل شد


رییس گروه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کشور گفت: در حال حاضر انجمن عکاسی در 20 استان شروع به فعالیت کرده و شاهد رشد خوبی در زمینه این هنر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مامک یحیی پور شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به میزبانی این کانون، درباره اهمیت عکاسی در خلاقیت نوجوانان، بیان کرد: عکاسی اهمیت خاصی در رشد، تفکر و نگاه خلاقانه ی نوجوانان دارد و با تکنولوژی هم راه و در جذب نوجوانان مؤثر است و می تواند پیش زمینه ی مناسبی برای رشته های دیگر هنری ازجمله پویانمایی و فیلم سازی باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انجمن عکاسی در 20 استان شروع به فعالیت کرده و شاهد رشد کمّی و کیفی قابل توجهی در این رشته هستیم، افزود: هدف از تشکیل انجمن عکاسی در کانون پرورش فکری کشف و پرورش و معرفی استعدادهای اعضا در زمینه عکاسی است.

تأمین منابع مطالعاتی رییس گروه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کشور گفت: برنامه ریزی به منظور آموزش و توانمندسازی اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری، پرورش نگاه خلاق و جستجوگر در اعضا، توسعه و ترویج عکاسی و کاربرد آن در زندگی، ایجاد فضای امن برای تعامل و تبادل تجربه و اطلاعات، ایجاد بانک اطلاعاتی از عکاسی و عکاسان کانون از دیگر اهداف کانون در توسعه عکاسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری در 20 استان کشور تشکیل شد

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری در 20 استان کشور تشکیل شد