مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-10فرهنگي

پنج فیلمنامه ام رد شد تا پروانه ساخت گرفتم!/ مصائب «زیبای آرام»


علی زمانی عصمتی کارگردان سینما عنوان کرد که به دلیل شرایط کرونایی روند پیش تولید فیلم سینمایی «زیبای آرام» با تردیدها و نگرانی هایی مواجه شده است.

- علی زمانی عصمتی کارگردان سینما عنوان کرد که به دلیل شرایط کرونایی روند پیش تولید فیلم سینمایی زیبای آرام با تردیدها و نگرانی هایی مواجه شده است.

علی زمانی عصمتی کارگردان سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی زیبای آرام را دریافت کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر گفت: ما پروانه ساخت این فیلم را خیلی دیرتر از آنچه که فکر می کردیم دریافت کردیم، یعنی ما پیش از اینکه کرونا به ایران بیاید، قصد داشتیم پیش تولید را آغاز کنیم و در فروردین ماه امسال فیلم را جلوی دوربین ببریم چون غالباً در آن زمان توریست زیادی به یزد می آید و شرایط برای ساخت زیبای آرام مهیا می شد اما به یکباره کرونا در ایران فراگیر و روند بررسی پروانه ساخت ها در سازمان سینمایی متوقف شد.

وی افزود: حتی بعد از اینکه اعضای شورای ساخت شروع به بررسی پروانه ساخت ها کنند، درباره پروانه ساخت فیلم من معضلاتی پیش آمد، بحث هایی بود که به صورت شفاهی انجام دادیم و مذاکراتی با محمدمهدی طباطبایی نژاد مدیر نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و یکی دو نفر از اعضای شورای پروانه ساخت کردیم تا برخی از مسایل حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج فیلمنامه ام رد شد تا پروانه ساخت گرفتم!/ مصائب «زیبای آرام»

پنج فیلمنامه ام رد شد تا پروانه ساخت گرفتم!/ مصائب «زیبای آرام»